perjantai 6. joulukuuta 2013

hello, kitty!



En ole koskaan tykännyt erikeepperitouhuista, mutta tyttäret ovat sitäkin innokkaampia askartelijoita. Olen harmitellut etten osaa enempää olla avuksi siinä hommassa, mutta eiväthän nuo näytä minua kaipaavankaan. Viisivuotias leikkasi hahmot kiiltokuvista ja liimasi jäätelöpuikkoihin. Olen aika kohtuuttoman ylpeä toisen ideoista! Keittiön lattia on tietenkin paperisilpun peitossa, ja tuo levollisen näköinen kaveri ehti käydä tappelussa ennenkuin pääsi valokuvattavaksi. Ihan tavallista arkea meillä. 

3 kommenttia:

Kati kirjoitti...

Ei ne kamalasti ohjausta tarvitse. Antaa liimaa, sakset ja täyden paperiroskiksen niin jo on kohta vaikka mitä valmiina. ;)

Minna kirjoitti...

Olen, Katu, huomannut :) Mä vain kuvittelen olevani tarpeellisempi kuin olenkaan.

Minna kirjoitti...

Siis Kati...